Standardy dotyczące usług szkoleniowo-rozwojowych w Szkole językowej Nasza Europa w Szczecinie.
Szkolenia otwarte.
Firma przedstawia program szkoleniowo-rozwojowy zawierajacy:
• Cele szczegółowe szkolenia opisane za pomocą efektów uczenia się odnoszące
się do poziomu wiedzy, umiejętnosci i postawy/ kompetencji społecznych) lub
innych mierzalnych celów usługi
• Harmonogram szkolenia / działań rozwojowych
• Zakres merytoryczny.
Firma przedstawia informacje o grupie docelowej, do której skierowany jest
program szkoleniowo-rozwojowy oraz czy określa minimalne wymagania dotyczące
udziału, w sposób umożliwiający uczestnikowi na świadomy wybór i
przygotowanie się do uczestnictwa.
Firma podaje informacje dotyczace szczegółów usługi, takich jak:
• Przyjetych form i metod pracy
• Narzedzi i materiałów dydaktycznych
• Dedykowanej kadry prowadzacych
Firma kazdorazowo planuje, komunikuje i realizuje ewaluacje projektu
szkoleniowo – rozwojowego w odniesieniu do jego celów szczegółowych
Firma stosuje metody pomiaru efektów działan szkoleniowo-rozwojowych
adekwatnie do załozonych celów przy zastosowaniu metod ewaluacji własnych
autorskich narzedzi
Firma stosuje praktyki pozwalajace na implementacje wniosków z wyników
ewaluacji w kolejnych projektach szkoleniowo-rozwojowych
Firma zapewnia adekwatnie do celów i tematyki, kadre do przygotowania,
realizacji i ewaluacji projektu szkoleniowo-rozwojowego odpowiednia pod
wzgledem: kompetencji i kwalifikacji do prowadzenia działan szkoleniowo –
rozwojowych.
Firma na podstawie ewaluacji usług szkoleniowo-rozwojowych przekazuje osobom
realizujacym usługi informacje zwrotna o rezultatach ich pracy wraz z ew.
rekomendacjami pozwalajacymi Firma stosuje praktyki pozwalajace na
zapewnienie nalezytej starannosci i rzetelnosci realizowanych działan oraz
zapewniajace stałe podnoszenie jakosci usług i działań wykonywanych przez
ww. osoby
Szkolenia zamknięte:
Firma opiera swoje działania na wynikach badan potrzeb szkoleniowo –
rozwojowych Klienta lub czy bada samodzielnie jego potrzeby w oparciu o
własne, autorskie metody diagnostyczne.
Firma na podstawie wyników badania potrzeb rozwojowych, ustala z Klientem
cele szczegółowe w zakresie uczenia sie i rozwoju (na poziomie wiedzy,
umiejetnosci i postaw/kompetencji społecznych ) oraz w zakresie innych
celów: organizacji, grupowych, indywidualnych, które zdefiniowane sa w
sposób mierzalny.
Firma okresla cele szczegółowe w zaleznosci od realizowanego tematu i typu
usługi oraz przy wykorzystaniu swojej metodyki pracy i posiadanych
kompetencji.
Firma kazdorazowo opracowuje indywidualny program szkoleniowo – rozwojowy
adekwatnie do ustalonych z klientem potrzeb i celów
Firma kazdorazowo planuje i uzgadnia z klientem ewaluacje projektu
szkoleniowo – rozwojowego w odniesieniu do ustalonych celów
szczegółowych.
Firma dobiera i uzasadnia metody pomiaru efektów działan adekwatnie do
załozonych celów usługi na poziomie efektów uczenia sie oraz innych
załozonych rezultatów.
Firma kazdorazowo przeprowadza uzgodniona ewaluacje projektu szkoleniowo –
rozwojowego w odniesieniu do realizacji ustalonych celów przy zastosowaniu
metod ewaluacji własnych autorskich narzędzi.
Firma przygotowuje uczestników szkolenia adekwatnie do celów szkoleniowo –
rozwojowych w uzgodnionym z Klientem zakresie.
Firma realizuje cele szczegółowe usługi szkoleniowo-rozwojowej poprzez
dostosowanie form i metod pracy oraz ich tresci do tych celów.
Firma ustala z klientem i realizuje działania wspomagajace uzyskanie i
utrwalenie przyjetych rezultatów.
Firma odnoszac sie do ustalonych celów szczegółowych korzysta z własnych
metod
Firma kazdorazowo podsumowuje działania szkoleniowo-rozwojowe i zawsze
komunikuje Klientowi stopien realizacji ustalonych celów szczegółowych
zgodnie z uzgodnionymi wcześniej zasadami.